niedziela, 23 marca 2014

Szpitale fizjoterapeutyczne zaleta XXI wieku

Czasem mają miejsce przykre zdarzenia - różne wypadki, złamania itp. po których nierzadko jesteśmy unieruchomieni na kilka długich tygodni. Sama parę dni temu przeszłam operację kolana. Jestem obardzo aktywnym człowiekiem i prawie całodniowe wylegiwanie się w łóżku okrutnie mnie denerwowało. Chirurg jednak powiedział, że nie wolno mi przeciążać tej nogi, dlatego wymyśliłam, że przydatny byłby wózek inwalidzki. Dowiedziałam się, że na pewien czas można taki wózek wypożyczyć. I to całkiem tanio. Świetne jest to, że można wypożyczyć wózek inwalidzki na krótki czas, np. jeden dzień, co przyda się osobom, które chcą na przykład pomagać swoim nie do końca już sprawnym dziadkom i wziąć ich na spacer. Można też wypożyczyć tak zwane wózki aktywne, które dają niepełnosprawnym możliwość uprawiać sport. Jeżeli szukasz wiadomości na temat wózków i łóżek rehabilitacyjnych: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz